مقالات

تبلیغات هدفمند اینستاگرام

تبلیغات هدفمند اینستاگرام

تبلیغات هدفمند اینستاگرام یکی از مهمترین زمینه ها برای ایجاد یک کسب و کار با بهترین افزایش مخاطب و فروش زیاد را میتواند به همراه داشته باشد پس برای آشنایی با این مدل تبلیغات به سراغ افرادی بروید که در این راه یکی از بهترین ها می باشند.کارشناسان ما در اینستاسنتر اماده ارائه هرگونه راهنمایی در زمینه تبلیغات به شما را دارا می باشند.

تبلیغات هدفمند اینستاگرام

بحث مقاله ما در مورد تبلیغات هدفمند در برنامه اجتماعی اینستاگرام می باشد.همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب سرتاسر دنیا می باشد که میلیون ها نفر از افراد سراسر جهان را به خود جذب کرده.شبکه مجازی اینستاگرام راه طلایی را برا کاربران در زمینه کار و فعالیت فراهم کرده تا بتوانند مشتریان بسیاری جذب کرده و به سمت خود بکشاند و به فعالیت برنامه اضافه کند و به نحوه احسن به پیشرفت با شکوهی در زمینه برسد.

ما در این مقاله سعی داریم که به شما درباره تبلیغات هدفمند اینستاگرام توضیح دهیم که یک ادمین اکانت یا پیج از چه راهی میتواند بداند که چگونه تولید محتوا کند تا به تبلیغات هدفمندی برسد و راه های زیادی برای این مدل تبلیغات وجود دارد که هر کدام دارای هزینه هایی هستند و مشکلات زیادی را پیش رو دارند.از تبلیغات پر هزینه در تلویزیون گرفته تا تبلیغات هدفمند در اینستاگرام و پیامکی در گوشی همراه پس با ما در این مقاله همراه باشید.

تبلیغات هدفمند اینستاگرام
تبلیغات هدفمند اینستاگرام

تبلیغات با اهداف مشخص

ما توی این مقاله سعی داریم به شما آموزش لازم جهت تبلیغات هدفمند در فضای برنامه مجازی اینستاگرام یا هر برنامه دیگر رو یاد بدیم تا توانایی این زمینه را در خودتان ببینید.حالا منظور از این مدل تبلیغات چیست؟یعنی شما با داشتن یک هدف مشخص مثل مشخص کردن کاربر و نوع جنسیت او و حتی شهر انتخابی برای تبلیغات در انتخاب نوع تبلیغ بسیار باید با هدف تعیین شود.

این مدل تبلیغ یعنی اینکه شما برای تبلیغ باید با یک برنامه ریزی به سمت جلو در شغل مورد نظر حرکت کنید.شما در این مدل تبلیغ باید مخاطبان خود را بشناسید یعنی مشخص کردن جنسیت آن ها و تفکیک حنسیتی بر اساس سن و سال را در پی دارد که شما بدانید تبلیغ مورد نظر شما در چه سنی باید انتشار پیدا کند تا باعث شود شما در این زمینه از باخورد بسیار خوبی برخوردار شوید.

یکی از برنامه های دنیای مجازی در این زمینه برنامه اینستاگرام می باشد که دارای پیج های مختلف تبلیغاتی می باشد.اینستاگرام دارای اکانتی به اسم بیزینس می باشد که به فرد این اختیار را میدهد تا مخاطبان پیج را تجزیه و تحلیل کند.

براساس داده ها و اطلاعات این برنامه که در اختیار قرار میدهد ما عوامل زیر را برای شما توضیح میدهیم:

تبلیغ هدفمند مطابق با مبحث

در این برنامه شخص میتواند مطابق با شغل خود مبحث مورد نظر را انتخاب کرده و فقط فقط در صفحاتی که با مبحث وی همخوانی دارند و در یک جهت هستند که مخاطبان آن علاقه به موضوع انتخاب دارند تبلیغات خود را انجام دهد.

 

تبلیغ هدفمند مطابق با نوع جنسیت

تصور کنید یک آرایشگاه مردانه با انواع خدمات در زمینه اصلاح داماد و اصلاح حرفه ای موی سر و صورت با مد روز برای خانم ها تبلیغ کند یا مثلا یک شخص کار با دستگاه های صنعتی را برای خانم ها جهت تبلیغ به نمایش بگذارند.خب شاید متوجه جمله بنده شده باشید که تبلیغات هدفمند اینستاگرام چرا باید با نوع جنسیت انتخاب شوند؟

اگر شخص در انتخاب نوع تبلیغ خود برای هر جنسیتی درست تصمیم نگیرد ممکن است با بازخورد کم و منفی مواجه شود که این برای یک پیج در برنامه اجتماعی اینستاگرام ضرر به سزایی را می رساند.در این برنامه شما میتوانید جنسیت کاربر خود را انتخاب کنید و تبلیغ خود را درست به اشتراک بگذراید تا از بازدهی بیشتری برخوردار شوید.

تبلیغ جنسیتی هدفمند اینستاگرام
تبلیغ هدفمند اینستاگرام

تبلیغ هفدمند مطابق با محل زندگی

اصلا چرا باید برای تبلیغات محل زندگی کاربران را مشخص نمود؟در برنامه اینستاگرام برای تبلیغ یک موضوع میشود که مکان یا محل زندگی یا هر شهری که مد نظر را انتخاب نمود تا تبلیغی که انتشار پیدا میکند فقط برای ساکنین شهر انتخابی به نمایش گذاشته شود.

مثلا شما یه تبلیغ هدفمند اینستاگرام که محلش در شیراز می باشد را برای فردی در اصفهان به نمایش بگذارید که این یک عمل بسیار منفی و با بازخورد بسیار کم می باشد و ممکن است هیچ سودی فرد از این تبلیغ نبرد.

تبلیغ مطابق با اندازه بودجه

در برنامه اجتماعی اینستاگرام شما به آسانی میتوانید برای نوع و مدل تبلیغی که میخواهید انتشار دهید تعداد کاربر مورد نظر را به مقدار بودجه خود انتخاب کنید تا به هدف مورد نظر خود برسید.

تبلیغ مطابق با گرفتن گزارش

یکی دیگر از مزیت های این برنامه اجتماعی این است که شما پس از تبلیغ مورد نظر و گذشت زمان آن میتوانید مواردی از قبلی تعداد بازید و تعداد لایک و تعداد پخش مطلب و …. را به راحتی مشاهده کنید و این موضوع بسیار بسیار به شما کمک میکند تا بدانید محتوا انتشاری شما تا چهد حد مورد بازدید قرار گرفته است.

گرفتن بازخورد مثبت از تبلیغات

برای تبلیغات هدفمند اینستاگرام در این برنامه اجتماعی حتما دوست دارید که محتوای انتشار داده شما با هزاران لایک مواجه شود اما برای این کار باید بدانید به سراغ چه کسانی بروید مثلا در پیجی مشاهده میکنید یک محتوا 3000 لایک خورده اما بازدید آن 1500 نفر بوده اند که در این میان 1500 کاربر محتوای انتشار داده شده را ندیده اند.در این صورت شما باید به سراغ کسانی بروید که در این زمینه حرفه ای عمل میکنند مثلا برای محتوای مورد نظر شما بتوانند بیشترین بازخورد را با هزینه پایین دریافت کنند.

آنها میدانند در چه صفحاتی محتوا شما را تبلیغ کنند تا هم موضوع صفحه به تبلیغ شما شبیه باشد و دوم اینکه با بیشترین تعداد بازخورد مواجه شود.در این صورت میتوانید مشاهده کنید که تعداد افرادی که وارد صفحه شما میشوند و بقیه محصولات را مشاهده میکنند چطور افزایش پیدا میکند و خواستار محصول مورد نظر شما می باشند.

مثلا شما میخواهید ظروف چینی را تبلیغ کنید این را باید بدانید که ظروف چینی در کدام زمینه قرار میگیرد.نباید ظروف چینی را در صفحه پوشاک تبلیغ کرد چون با بازخورد منفی مواجه میشوید پس شما می آیید و آن را در صفحات آشپزی و وسایل آشپرخانه انشتار میدهید.

تبلیغات هدفمند با بازخورد مثبت
گرفتن بازخورد مثبت

پس همیشه قبل از هرکاری با افراد متخصص و کارشناس مشورت کنید و راهنمایی بگیرید.حتی میتوانید تبلیغات خود را به این افراد بسپارید تا به نحو احسن برایتان انجام دهند.کارشناسان ما در شرکت اینستاسنتر این بستر را برای هر چه بهتر شدن پیج شما و فروش بیشتر محصولاتتان فراهم می نمایند.

حال مدل های مختلفی برای تبلیغ هفدمند اینستاگرام وجود دارد که از مدل های آن میتوان به نمونه های زیر اشاره نمود:

تبلیغ به صورت بنر

اول اینکه باید بدانید که بنر چیست؟بنر به عکس های باکیفیت و جذابی گفته میشود که میتواند کاربر یا مخاطب یا مشتری را به خود مجذوب کند.حال یک عکس باکیفیت و جذاب را از کجا باید پیدا کرد؟برای داشتن چنین عکس هایی باید به سراغ افرادی بروید که در کار گرافیک از مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند.

تبلیغ به صورت ویدئو

در بین تبلیغاتی که در این برنامه اجتماعی انجام می شود این مدل تبلیغ محبوبیت زیادی را توانسته کسب کند زیرا شما میتوانید متناسب با نوع فعالیت خود و نوع محصول یک ویدئو را در چند اسلاید انتشار دهید البته هزینه این تبلیغات به چند صورت انجام میپذیرد مثلا:

  1. مشاهده میکنید بسیاری از صفحات با گرفتن مبلغی محتوا ویدئو شما را به مدت 24 ساعت در صفحه خود انتشار میدهند تا همه ی کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.
  2. مقدار بازدید معیار یک پیج می باشد یعنی محتوا انتشار داده شما پس از گرفتن بازدید مشخص شده از صفحه پیج حذف میگردد که این موضوع میتواند گزینه خوبی برای گرفتن بازدید مناسب محتوای شما باشد.

شرکت اینستاسنتر یکی از برند های معتبر در زمینه تبلیغات هدفمند اینستاگرام جهت بهتر شدن و پیشرفت شما در مسیر مورد نظرتان شما را تا رسیدن به هدف همراهی و راهنمایی میکند.

تبلیغ به صورت استوری

در این زمینه با یکی از معروف ترین مدل های تبلیغ آشنا می شوید که زیاد مورد استفاده قرار میگیرد یعنی اگر شخص بخواهد تبلیغ را در روی صفحه قرار دهد تا همه بازدید کنند میتواند از استوری استفاده کند که بیشتر تبلیغات در این زمینه انجام می شود.این تبلیغ بیشتر از 24 ساعت روی پیج قرار نمیگیرد و این نکته را مد نظر بگیرید که صفحاتی که کاربرانی بیش تر از 10 هزار نفر دارند میتوانند لینک را در صفحه استوری به نمایش بگذارند و این امکان را به شخص میدهد که صفحه بالاترین بازخورد را دریافت کند به این دلیل که مخاطبان میتوانند با کشیدن بالای لینک مستقیم به صفحه پیج مراجعه کنند.کارشناسان ما در شرکت اینستاسنتر به شما راهنمایی های لازم جهت انتخاب یک محتوای خوب در زمینه تبلیغ را میکنند تا بهترین تبلیغ را به نمایش بگذارید.

تبلیغات هدفمند از طریق استوری
تبلیغات هدفمند از طریق استوری

افزایش مخاطب بدون نیاز به تبلیغ

در این زمینه باید مثالی بزنیم تا شما بیشتر با این موضوع آشنا شوید. حتما برایتان پیش آمده که در برنامه اجتماعی اینستاگرام یک کلیپ را مشاهده کردید که خوشتان آمده و برای بقیه اون کلیپ ها به سراغ منبع اصلی یعنی پیجی که اون رو منتشر کرده رفته اید.حال دنبال این هستید که شما هم یکی از مخاطبان آن شوید اول نگاه به تعداد کاربران آن پیج میکنید که اگر تعداد بالایی داشت دنبالش میکنید.پس ببینید چه چیزی باعث شد تا شما را به آن پیج جذب کند؟

اول با یک محتوای جذاب و خلاق رو به رو شدید.دومین چیزی که شما را به سمت پیج کشاند تعداد بالای کاربران بود که از مهمترین عوامل می باشد.

بارها در تبلیغات مشاهده کردید شرکت هایی هستند که فالوور به شما عرضه میکنند در مقابل از شما هزینه ای دریافت میکنند.اینکار موجب می شود که پس از مدتی اگر فالوورها واقعی باشند با دیدن اینکه پیج شما هیچ محتوایی ندارد از دنبال کردن پیج انصراف دهند یا اگر کاربران تقلبی باشند ممکن است پیج غیرفعال شود.پس در این زمینه اول راهنمایی لازم را کسب کنید سپس هزینه پرداخت کنید.کارشناسان ما در شرکت اینستاسنتر هرگونه راهنمایی و کمک را در این زمینه برای بهتر شدن شما میکنند.

حال این سوال پیش می آید که چگونه میتوانیم کاربر جذب کنیم؟

 

اگر برای فعالیت خود در این برنامه اجتماعی و موفقیت در آن به تعداد بالای کاربر نیاز دارید که این یک مشکل خیلی خیلی بزرگی است چون شما برای اینکه بالاترین کاربر را داشته باشید باید چند کار را انجام دهید که در این مقاله 2 عامل را به شما توضیح میدهیم.

  1. تولید محتوا
  2. بارها در صفحات مختلف این برنامه به جست و جو مشغول بوده اید و به سراغ صفحاتی میروید که دارای بالاترین مطالب انتشاری می باشد.این مطالب همان محتوا هستند که حتما برای انتشار باید با کیفیت و پرمعنا باشند چون در جهت جذب کاربر بسیار موثر عمل میکند.
  3. تبلیغ هدفمند اینستاگرام
  4. یکی از مهمترین کارها در زمینه کسب وکار تبلیغات می باشد.در دنیای امروزی با وجود ویروس کرونا خیلی از مشاغل تعطیل شده اند ولی باز میبینید که انلاین فعال هستند یعنی در فضاهای مجازی از جمله اینستاگرام در حال تبلیغ شغل خود هستند.

تبلیغات هدفمند اینستاگرام یکی از کارهایی می باشد که ممکن است با بازخورد زیادی مواجه شود چون کاربران زیادی در این برنامه مشغول فعالیت هستند و روزانه بسیاری تبلیغ در این برنامه مورد بازدید قرار میگیرد.برای تبلیغ در این برنامه اول از همه باید با کسانی که در این حرفه فعالیت دارند مشورت کرد تا شما در این راه با شکست مواجه نشوید.کارشناسان ما در ایسنتاسنتر به شما راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه میدهند.

انواع تبلیغات هدفمند
انواع تبلیغات هدفمند

حال باید بدانید ما به چند روش میتوانیم در این برنامه تبلیغ کنیم:

  1. تبلیغ در صفحه های معروف
  2. هزینه این تبلیغ بسیار بسیار زیاد می باشد چون دارای تعداد بالای کاربر می باشد و یک مطلب ممکن است با بازخورد خیلی زیادی رو به رو شود و این را هم بدانید که ادمین این صفحات اگر از موضوع تبلیغی شما و کیفیت کار شما راضی نباشد هیچ تبلیغی برای موضوع شما انجام نمی دهد.
  3. تبلیغ به صورت ساعتی
  4. در این تبلیغات محتوا براسا ساعت انتشار پیدا میکند مثلا توافق می شود که با گرفتن یک مبلغ مشخص محتوای شما مدت 24 ساعت در دید کاربران اون صفحه قرار بگیرد و این را هم مد نظر بگیرید مبلغ تبلیغ متناسب با تعداد کاربر و مدت انتشار محاسبه می شود.
  5. تبلیغ به صورت اسپانسر
  6. این مدل تبلیغات از طرف خود منبع این برنامه یعنی اینستاگرام صورت میپذیرد یعنی لازم است شما اول صفحه بیزینس داشته باشید و برای این عمل خود هدفی در نظر بگیرید البته این مدل تبلیغ به هیچ عنوان برای شخصی که تازه دنبال شروع می باشد پیشنهاد نمی شود زیرا دارای بالاترین هزینه می باشد.

 جمع بندی

در این مقاله سعی شد در مورد تبلیغات هدفمند صحبت شود و اینکه چه عوامل باعث می شود تا یک تبلیغ بسیار مورد توجه قرار گیرد و دارای بازخورد بالایی باشد تا کاربران زیادی را در پیج خود دریافت کنید.کارشناسان ما در شرکت اینستاسنتر در تمامی ساعت روز اماده ارائه هرگونه راهنمایی در این زمینه را به شما کاربر گرامی دارند تا شما در راهی که انتخاب کردید از بهترین ها شوید.

نویسنده

محمد مهدی مرادی

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.