مقالات

تبلیغات پیج در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

حتما بعد از به وجود آمدن ویروسی به اسم کرونا شما هم به این فکر رسیدید که باید کسب و کار مورد نظر را به صورت آنلاین در شبکه های دنیای مجازی مثل اینستاگرام راه اندازی کنید.شاید مواقعی که در این برنامه در حال چرخیدن و نگاه کردن به پیج های مختلف بودید بسیاری از صفحات را مشاهده کردید که در زمینه کسب وکار شما دارای موفقیت زیادی بودند. آنها فقط از یک مسیر به این راه رسیدند آن هم تبلیغات در اینستاگرام می باشد.

تبلیغات در برنامه اینستاگرام

در ابتدا باید بدانید که اگر به دنبال موفقیت در برنامه اینستاگرام هستید تنها از طریق تبلیغات نمیتوانید به اهداف بلند دست پیدا کنید.چون بعد از مدتی صفحه شما ممکن است با مشکلاتی رو به رو شود.در زمینه تبلیغات شاید بسیاری از افراد جوابدهی بسیار خوبی دریافت کرده اند اما ممکن است خیلی افراد هم از تبلیغات ناراضی باشند.برای موفقیت در این زمینه و رسیدن به هدفی بلند باید مطابق با نوع محصول و درخواست مشتریان و چند فاکتور دیگر محتوایی را تولید کرد که افراد نیاز دارند.

پس از اینکه محتوای مورد نظر تولید و آماده شد میتوان به سراغ یک برنامه ریزی متعدد در زمینه تبلیغات رجوع کرد.این برنامه از بهترین برنامه های موجود در دنیای مجازی برای رساندن موضوع یا به اشتراک گذاشتن محصول برای کاربران می باشد.

در برنامه اینستاگرام باید بدانید که اگر دنبال ارائه یک محصول هستید مخاطبان آن چه کسانی هستند مثلا محصول شما یک نمونه قاشق غذاخوری می باشد و شما این محصول را در صفحاتی که مربوط به پوشاک هست تبلیغ میکنید خب این تبلیغ شاید با کمترین بازدید مواجه شود و شما از تبلیغات بیشتر صرف نظر میکنید.

کارشناسان شرکت اینستاسنتر در بخش تبلیغات شما را در زمینه تولید محتوا و تبلیغات در برنامه اینستاگرام راهنمایی و همراهی میکنند تا بالاترین بازدهی را دریافت کنید.

تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام

برنامه اجتماعی اینستاگرام در ابتدا در سال ها 2010 الی 2011 مورد استفاده قرار گرفت و درست از همان تاریخ بود که توانست علاقه افراد را به سمت خود بکشاند.در دنیای امروز افراد برای موفقیت در کسب وکار خود و فروش انواع محصولات خود از این برنامه حداکثر استفاده را میکنند.در بین آن ها افرادی هستند که در این زمینه حرفه ای عمل میکنند و همه ی مراحل را میدانند.اما بسیاری از افراد هم از این مسیر چیزی نمیدانند.

در این برنامه مشاهده میکنید افراد بسیار زیادی با پیج شخصی خود که دارای تعداد بسیار زیادی کاربر می باشد تبلیغات رو پذیرفت و انجام میدهند.بسیاری از صفحات هم دارای قابلیتی به نام بیزینس بوده که کاربران مورد نظر خود را جذب میکنند.

همه ی افراد برای رسیدن به موفقیت و کسب و کار باید مراحلی را انجام دهند که از مهمترین مراحل در این زمینه در ابتدا راه اندازی این برنامه و ایجاد یک صفحه برا خود می باشد.سپس قسمت پروفایل خود را کامل کنید که شامل نام اربری و عکس و حتی مشخصات می باشد.بسیاری از افراد در قسمت عکس پروفایل از برند خود استفاده می کنند.البته این موضوع بستگی به مسیر پیج شما دارد ممکن است بیزینس باشد ممکن است شخصی.پس حتما از عکس های جذاب استفده کنید.

بهتر است در قسمت توضیحات یا بیو حتما مشخصات کسب وکار یا نظر خود را بنویسید تا مخاطبان آن را بخوانند یا راه های ارتباطی که کاربر میتواند با شما از طریق آنها ارتباط برقرار کند.بسیاری از افراد لینک پیج های دیگر خود در برنامه های دیگر منند تلگرام یا لینک وب سایت خود را در این برنامه قرار میدهند شما هم میتوانید از این امکان استفاده کنید.

اینستاگرام

اصول تبلیغات در اینستاگرام

در زمینه تبلیغات در اینستاگرام باید دارای یک برنامه ریزی باشید.مثلا برا خود مشخص کنید در چه تاریخی و در چه ساعتی باید کدام محتوا در کدام قسمت این برنامه مثلا پست یا استوری منتشر شود.در مورد ساعت هایی که با بیشترین بازخورد رو به رو هستند بیشتر بدانید تا بتوانید ساعت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سعی کنید تمامی موضوعاتی که در صفحه خود قرار است قرار دهید جدول بندی کنید مثلا در یک هفته در مورد یک موضوع چه تعداد پست قرار است منتشر شود.سعی کنید محتواهایی که منتشر میکنید در ارتباط با یکدیگر باشند یعنی مسیر آنها یکی باشد.مثلا امروز یک پست در مورد یک ماشین معرفی کنید و فردا یک پست در مورد روش پخت کیک.

استفاده از پیج های دیگر

حتما در زمینه ای که فعالیت میکنید به سراغ پیج هایی بروید که موضوع صففحه آنها موضوع کسب و کار شما می باشد و عیب ها و مشکلات پیج آنها را مشاهده کنید.اصلا ببینید اگر میخواستید آن ها را دنبال کنید اینکار را انجام میدهید یا نه؟شاید بتوانید بیشتر مشکل پیج آن ها را تشخصی دهید.سپس راحت تر میتوانید مشکل پیج خود را برطرف کنید و پست های جذاب تری تولید کنید.

استفاده از نرم افزارها

برای جذاب تر کردن محتواهای تولیدی میتوانید از برنامه هایی مثل فتوشاپ استفاده کنید البته بستگی به محتوای تولیدی دارد.مثلا بیشتر عکس ها با فتوشاپ ادیت می شوند و بیشتر ویدئوها با نرم افزارهایی به نام افترافکت.این روش ها موجب می شود تا شما بتوانید در صفحه خود فروش بیشتری داشته باشید.سعی کنید در پست هاازمتن ها مختلف با رنگ جذاب استفاده کنید.

مثلا اگر میخواهید به مخاطبان خود کفش را به عنوان محصول نمایش دهید سعی کنید به مشتری این موضوع را ذکر کنید که این کفش چقدر برای راه رفتن و جلوگیری از اذیت نشدن او مفید است نه اینکه در مورد چرم آن و نوع میخ ها توضیح دهید.

عکس ها لزوما محتواهای جالبی برا رساندن موضوعات نیستند پس حتما از ویدئو ها بیشتر استفاده کنید.این کار شاید کمک بیشتری کنه که تعامل کاربران پیج با شما بیشتر شود و بیشتر پست های شما را دنبال کنند و حتی کاربران بیشتری به پیج شما اضاف شود.

کارشناسان شرکت اینستاسنترآمادگی لازم جهت ارائه کلیه خدمات در زمینه تولید محتوا و تبلیغات در برنامه اینستاگرام و همچنین راهنمایی لازم برای شروع کسب و کار دراین برنامه را دارند.

استفاده از برنامه ها

مهمترین نکات تبلیغات در اینستاگرام

یک پیج با مثلا 3000 فالوور در این برنامه را تصور کنید که در حال فعالیت می باشد گر بخواهیم نسبت به تعداد فالوور تدد لایک را در نظر بگیریم حداقل باید دارای 300 عدد لایک باشد و پست هایی که با موضوعیت یک ویدئو می باشند حدود 500 لایک و یا حتی استوری ها با 600 بازدید رو به رو شوند.

تیک آبی یا تیک تایید کنند در اینستاگرام مخصوص افرادی می باشد که سرشناس و دارای محبوبیت خاص یا دارای یک کسب و کار می باشند.شما میتوانید تعدادی از این افراد را فالور کنید تا فالوور های آنها شما را دنبال کنند.و این امر موجب می شود که محتواهایی که منتشر میکنید با تعداد بیشتری لایک مواجه شوند.

کپشن ها و کامنت ها و هشتگ های جذاب

برای فروش بیشتر در این برنامه یا دیده شدن بهتر باید در زیر محتواهایی که منتشر میکنید مطلبی را منتشر کنید که عموما به این مطلب کپشن می گویند.در کپشن ها ممکن است آیدی ها پیج قرار گیرد یا هشتگ هایی با موضوع تبلیغ منتشر شود.

در کپشن ها افراد را به بازدید از پیجتان دعوت کنید و برای افرادی که تازه عضو صفحه شما می شوند برنامه ریزی کنید تا از این کار شما تشویق شوند و فکر اینکه پیج شما را ترک کنند به سرشان نزند.

استفاده از هشتگ هایی با موضوع کسب و کار بسیار به افزایش بازدید و گرفتن بازدهی بالا از تبلیغ میتواند موثر باشد.هشتگ ها برای بهتر دیده شدن در این برنامه می تواند موثر باشد تا افرادی که موضوع کسب و کار شما را در اکسپلور این برنامه سرچ میکنند به راحتی شما را پیدا کنند.

هشتگ ها

کاربر فیک

در این برنامه یا برنامه های دیگر دنیای مجازی هیچوقت سعی نکنید که از مسیری به نام خرید کاربران فیک استفاده کنید چون این مسلئه فقط به عنوان یک عدد به شما کمک میکند و نه نظر و نه محبوبیتی را برای شما به همراه ندارد.

این مسئله موجب می شود شما به آن عدد دلخوش شوید و از مسیر اصلی که دستیابی به کاربران واقعی می باشد منصرف شده و در همین راه بمانید.کسانی را دنبال کنید که در زمینه کسب وکارتان برای شما مفید باشند و از کسب و کار شما حمایت کنند و نظر خود را نسب به کار شما و محتواهای منتشر شده بیان کنند.

ربات ها

راه دیگر جذب فالوور میتواند استفاده از ربات هایی باید که به نام ربات فالو کننده  هم نامیده می شوند.این ربات ها اینکار را برای پیج شما به صورت اتومات انجام میدهند و موجب افزایش کاربران و بازدید محتواهای شما میشود.

برای این کار حتما به سراغ کسانی بروید که در این زمینه حرفه ای ومتخصص می باشند بروید.

استفاده از روش دیگر به نام تبلیغات مشترک میتواند موثر باشد مثلا صفحه ای دیگر در یک زمان مشخص اقدام به تبلیغ در مورد محصول شما میکند و یا پیج شما را معرفی میکند و شما هم دقیقا همان کار را برای پیج او انجام میدهید و صفحه او را در پیج خود تبلیغ میکنید.

استفاده از ربات ها

Promte در اینستاگرام

یکی دیگر از روش هایی که میتواند با بالاترین بازدهی رو به رو شود به نام پروموت می باشد.

برنامه اینستاگرام با افزودن این امکان به برنامه خود این شانس را در اختیار افراد قرار میدهد تا پیج های بیزینسی خود را تبلیغ کنند که برای استفاده از این قابلیت باید حتما دارای یک صفحه فیس بوک باشید.

باید زمانی برای اینکه محتوای شما روی پیج قرار گیرد انتخاب کنید.در وب سایت ها و وبلاگها مشاهده میکنید بسیاری از مطالب مدت بسیاری زیادی بر روی صفحه سایت قرار میگیرند اما در اینستاگرام برای تبلیغ یک مدت زمان باید مشخص گردد.

برای بهتر شدن تبلیغات خود میتوانید پیج مورد نظر را بررسی کنید ببنید تا به حال برای چه کسانی تبلیغ کرده است تا با اطمینان بیشتر تبلیغات خود را به آن پیج بسپارید.سعی کنید حتما پیج هایی انتخاب شود که موضوع آنها با موضوع کسب وکار شما متناسب می باشد.

انواع روش تبلیغ

  1. استوری ها:از پربازدید ترین روش ها تبلیغت از طریق استوری ها می باشد.تعداد هر استوری نسبت به درخواست مشتری می باشد.زمان هر استوری حدودا 15 ثانیه می باشد.
  2. تبلیغ زمانی:این مدل از تبلیغ به دلیل اینکه کاربران در طول یک زمان بیشتر میتوانند استفاده ببرند بسیار مورد استفاده قرار میگیرد مثلا محتواها ممکن است به صورت 12 ساعته یا 24 ساعته منتشر شوند.
  3. تبلیغ در پیج های بلاگرها یا صفحات با کاربر زیاد:معمولا این صفحات هر مدل تبلیغ یا محتوایی را منتشر نمیکنند.کاربرانی که در این صفحات هستند با صاحب پیج تعامل بسیار زیادی دارند به همین دلیل هر مدل تبلیغ یا محتوا را جهت انتشار قبول نمیکنند.
  4. انواع تبلیغات در اینستاگرام

هزینه تبلیغات

هزینه تبلیغ در پیج های اینستاگرام بستگی به مدل و تعداد کاربرانی که در آن پیج قرار دارد.مثلا شما یک پیجبا 100 هزار نفر دنبال کننده انتخاب میکنید خب اصولا مبلغ خیلی کمتری نسبت به صفحه ای که دارای 1 میلیون دنبال کننده می باشد دریافت میکند و هر چه تایم انتشار افزایش پیدا کند مبلغ هم زیادتر می شود.

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

از مسائلی که حائز اهمیت در اینستاگرام می باشد تبلیغات به صورت هدفمند است.باید کاربران را خود را بشناسید تا نسبت به خواسته آنها محصولات را ارائه دهید.اگر مد نظر شما ساکنین تهران می باشند پیج هایی برا تبلیغ پیدا کنید که کاربران آنها ساکن تهران هستند.

شاید محصول شما مختص افرادی است که دارای سن بین 20 تا 50 می باشد پس از طریق انتخاب محدودیت سن محصول را فقط برای این افراد به اشتراک بگذارید.پس قبل از تبلیغات در این برنامه هدف مورد نظر خود را بهتر بشناسید و در مورد آن تصمیم گیری کنید.

انواع روش های تبلیغاتی براساس نوع محتوا:

در بسیاری از صفحات با انواع تبلیغ های متنوعی مواجه می شوید که هر کدام از آنها بر مبناهایی برنامه ریزی شده و قالب همه ی آنها بر چند موضوع قرار دارد.محتواها برای تولید نسبت به نوع کسب وکار و نوع موضوع پیج انتخاب و تولید می شوند.

بیشتر تبلیغات بین محتواهای اصلی انجام میگرید تا بازدهی بیشتری گرفته شود.حال این محتواها به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

1-محتوا با استفاده از عکس ها:

برنامه اینستاگرام از ابتدای تولید بر پایه عکس ها و فیلم ها تولید شد.عموما بسیاری از مطالب منتشر شده در این برنامه عکس ها و فیلم ها هستند.برای تبلیغ با استفاده از عکس در این برنامه میتوانید یه عکس را با برنامه هایی مثل فتوشاپ درست کرده و با یک کپشن جذاب برای تبلیغ انتخاب کنید.البته هر پیج و صفحه ای را برای تبلیغ انتخاب نکنید.

تبلیغات از طریق عکس ها

2-محتوا با استفاده از فیلم ها و کلیپ ها:

از روش های پراستفاده تبلیغات در این برنامه استفاده از کلیپ ها و ویدئو ها می باشد.شما میتوانید با تولید یک کلیپ از مراحل ساخت یک محصول یا استفاده از جلو های ویژه یک ویدئو رو تولید کرده و یک کپشن بسیار جذاب برای ویدئو انتخاب کنید.سعی کنید حتما در ویدئو از خلاقیت و جذابیت استفاده کنید.کاربران وقتی با تمامی مارحل یک محصول آشنا شوند برای مطالب بیشتر به سراغ پیج شما می آیند.

3-محتوا با استفاده از عکس های متعدد:

با استفاده از این روش میتوان محتوایی جذاب را تولید و برای تبلیغ منتشر نمود.این روش بیشتر برای نشان دادن خدماتی که ارائه می شود موثرتر می باشد یا حتی متوانید مراحل تولید محصول را به نماید بگذارید تا کاربران استفاده کنند.

تبلیغات توسط اینفلوئنسرها:

اینفلوئنسر کسی است که در این برنامه یا جامعه دارای محبوبیت زیای بوده و تعداد بسیاری از افراد او را می شناسند.یکی از راه هایی که این افراد میتوانند کسب درآمد کنند گرفتن تبلیغات پیج های مختلفی می باشد که تبلیغ آن ها متناسب با موضوع پیجشان می باشد.

اگر به دنبال این هستید که تبلیغات خود را به این افراد بسپارید حتما به سراغ افرادی بروید که در شناسایی بهترین اینفلوئنسرها مهارت دارند و میتوانند به شما برای بهتر شدن تبلیغات کمک کنند تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

کارشناسان شرکت اینستاسنتر در بخش تبلیغات با تامل و همکاری با بیشتر 5000 پیج در این برنامه مفتخرند که از تمامی تبلیغات صورت گرفته بهترین نتایج را کسب نموده و در هر ساعت روز آماده ارائه هرگونه راهنمایی به تمامی افراد را دارند.

در این برنامه پیج ها خبری و ورزشی برای کسانی که دارای کسب و کار بیزینس می باشند مناسب است.زیرای افرادی در این پیج ها قرار دارند که دارای یک کسب وکار  و یا یک بیزینس هستند پس ممکن است با نتیجه خوبی رو به رو شوند.

تعرفه تبلیغات هر پیج نسبت به تعداد فالوور پیج و میزان تعامل کاربران با صاحب پیج در نظر گرفته می شود.سعی قبل از پرداخت هر هزینه ای اول پیج را آنالیز کنید یا از افراد متخصص در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید تا پس از تبلیغ با نتیجه ی خوبی رو به رو شوید.

اینفلوئنسرها

انتخاب هدف

سعی کنید قبل از اینکه تبلیغات در اینستاگرام را انجام دهید ابتدا هدف خود را مشخص کنید.اصلا به چه دلیل باید تبلیغ کنید؟ایا فقط دغدغه شما افزایش کاربر می باشد یا رونق کسب و کار؟برای هر کدام از این هدف ها برنامه ریزی جداگانه ای وجود دارد که باید حتما در مورد آن با افراد متخصص بحث شود تا با مشکل رو به رو نشوید.

تبلیغات کلی در این برنامه براساس چند فاکتور اصلی انجام میپذیرد که عبارتند از:

  • تبلیغات براساس نوع برند: این مدل تبلیغ برای برند یا شرکت هایی می باشد که میخواهند برندشان محبوب شود و تعداد افراد بسیار زیادی برند آن ها را بشناسند به همین منظور در شروع تبلیغات با ارائه یک محصول جدید یا یک خدمات جدید برند خود را معرفی میکنند.
  • تبلیغات اجتماعی: در این تبلیغات شخص میتواند با موضوعی که در جامعه رواج دارد یه محتوا تولید کند مثلا با استفاده از مشکل تمامی مردم با ویروس کرونا یک محتوای جذاب و خیره کننده تولید کند تا بتواند کاربران بسیاری را به سمت پیج خود جذب کند تا کاربران برای شخص مشتریانی متهد باشند.
  • تبدیل به خرید: در این روش باید بتوانید کاربرانی که به پیج شما علاقه مند هستند را به خریدارانی متعهد تبدیل کنید تا همیشه بتوان رو این افراد حساب کرد و از خرید آنها برای هر محصول اطمینان حاصل کرد.مثلا شما قبل از ورود به بازار میدانید این محصول حداقل 200 هزار نفر خواهان دارد و این افراد فقط منتظر هستند تا به بازار عرضه شود.
  • انتخاب هدف

جمع بندی

در این مقاله شما را به یکی از معتبرترین شرکت هایی که در زمینه خدمات برنامه اینستاگرام فعالیت میکند آشنا کردیم خدماتی از قبیل بازگردانی انواع پیج اینستاگرام یا تبلیغات در اینستاگرام و یا تولید محتوا در این برنامه را به نحو احسن ارائه میکند.

شرکت اینستاسنتر متشکل از بهترین و خبره ترین افراد در این زمینه ها مفتخر است بهترین خدمات را به افراد زیادی ارائه داده و توانسته رضایت بالایی را کسب نماید.همه ی افراد لیاقت بالاترین رتبه را دارند همچنین شما .پس عجله کنید.

 

نویسنده

محمد مهدی مرادی

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.