تبلیغات در اینستاگرام

مغز انسان اطلاعات تصویری را تا ۶۰۰۰۰ برار سریعتر از اطلاعات متنی پردازش میکنه ! اینستاگرام یک شانس بی نظیر برای شماست تا بتونید اطلاعات فوق العاده ای از خودتون و برندتون رو توی یک نگاه به مشتریاتون برسونید . تبلیغات در اینستاگرام این روز ها جزو پربازده ترین روش تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات در اینستاگرام فوق العاده به صرفه و بهینه تر از سایر روش های تبلیغات اینترنتی است . نرخ بازگشت سرمایه در این نوع تبلیغات بالای ۹۰% است . تبلیغات اینستاگرام علاوه بر هزینه پایین دارای سرعت و بازدهی بسیار بالایی است . تمامی این عوامل در کنار بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال ایرانی , این شبکه را بستر فوق العاده ای برای تبلیغات و تبلیغات در اینستاگرام را جزو  محبوب ترین روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی قرار داده است

تبلیغات در اینستاگرامبیشتر بخونید
ما عاشق کار کردن با شمائیم 🙂 همین حالا هر پرسشی که دارید تیم ما آماده مشاوره رایگان به شماست

انواع تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام با چند روش در اینستاسنتر انجام میشود . برای مشاهده توضیحات هر روش , درخواست مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها روی آنها کلیک کنید

تبلیغات پست ساعتی اینستاگرام

تبلیغات ساعتی اینستاگرام یا تبلیغات کمپین اینستاگرام از متداول ترین روش های تبلیغات در اینستاگرام هست .در این روش، عکس یا ویدئو شما همراه با متن آن، در صفحات اینستاگرامی منتخب اینستاسنتر به مدت ۲۴ ساعت نمایش داده می شود . از این روش تبلیغات اینستاگرام بیشتر برای اطلاع رسانی و اجرای کمپین های اینستاگرامی استفاده میشود.

اطلاعات بیشتر , مشاوره رایگان و ثبت سفارش

تبلیغات استوری اینستاگرام

همانطور که میدونید بازدید استوری های هر پیج به مراتب از پست های آن پیج بیشتر هست (در اکثر مواقع) . استوری شما در پیج های پربیننده و منتخب اینستاسنتر به نمایش گذاشته میشود . این روش بر اساس تعداد بازدید درخواستی شما خواهد بود . همینطور امکان لینک کردن پیج و وبسایت هم در این روش قرار دارد

اطلاعات بیشتر , مشاوره رایگان و ثبت سفارش

تبلیغات اسپانسر در اینستاگرام

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در دو حالت فید و استوری انجام میشود. در حالت استوری تبلیغات شما در میان استوری صفحه هایی که کاربر آنها را فالو کرده نمایش داده می شود. در حالت فید همچنین ، تبلیغات شما میان پست هفید کاربر نمایش داده میشود . محاسبه هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام با معیار ها و روش های مختلفی انجام میشود که متداول ترین آنها تبلیغات بر اساس بازدید تبلیغ و کلیک می باشد.

اطلاعات بیشتر , مشاوره رایگان و ثبت سفارش

اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام

در روش اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیرگذار ) از اشخاص مشهور و معروف برای تبلیغات و انتقال پیام شما به دنبال کنندگان آن اشخاص استفاده میشود . در روش تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ , افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسر ها) درباره محصولات ، خدمات یا برند شما با دنبال کنندگان خودشان صحبت می‌کنند و شما را به آنها پیشنهاد میدهند .مخاطبان اینفلوئنسر ها به دلیل تاثیر پذیری بالا از این افراد به پیشنهادات اونها توجه میکنند . این پیشنهادات تاثیر بسیاری در تصمیم گیری افراد دارد

اطلاعات بیشتر , مشاوره رایگان و ثبت سفارش

پر بازدید ترین بیلبورد شهر در جیب شماست !

اینستاگرام با داشتن بیش از ۲۳ میلیون کاربر فعال ایرانی پر بازدیدترین شبکه اجتماعی در میان مردم کشورمان هست . استفاده روزانه بیش از ۲۳ میلیون نفر از اینستاگرام این شبکه را به جایگاه فوق العاده ای برای تبلیغات پر بازده تبدیل کرده است . این روز ها شرکت ها و شخصیت های تجاری بسیاری با استفاده از ابزار های کاربردی و راحت این شبکه در حال کسب درآمد هستند . بسیاری محصولات خود را مستقیما به کاربران میفروشند , برای محصولات و خدمات خود در دنیای واقعی بازاریابی میکنند و مشتریان و علاقه مندان جدید بدست می آورند , و یا برند خود را در معرض دید میلیون ها کاربر قرار میدهند.

چرا اینستاسنتر؟چرا تبلیغات در اینستاگرام؟
مشتریان مارو میشناسید

اینستاسنتر در طول مدت فعالیت خودش به واسطه ارائه خدمات باکیفیت و پشتیبانی قوی مورد اعتماد بسیاری از کاربران و به ویژه چهره های کشور قرار گرفته است . اینستاسنتر افتخار همکاری با بسیاری از بازیگران و هنرپیشه های سینما و تلویزیون مانند جناب آقای کامبیز دیرباز , جناب آقای امین حیایی , سرکار خانم نفیسه روشن , جناب آقای ارسلان قاسمی , جناب آقای سعید نعمت الهی , و بسیاری از بازیگران و هنرمندان محبوب و مطرح کشور را در کارنامه خود دارد , همکاری با چهره های موسیقی مانند جناب آقای رضا صادقی و دیگر خواننده ها و هنرمندان و چهره های بزرگ ایرانی از افتخارات مجموعه اینستاسنتر است

افتخار همکاری با جناب آقای رضا صادقی
رضا صادقی
خواننده پاپ
همکاری با جناب آقای ارسلان قاسمی
ارسلان قاسمی
بازیگر سینما و تلویزیون
افتخار همکاری با سرکار خانم نفیسه روشن
نفیسه روشن
بازیگر سینما و تلویزیون
افتخار همکاری با جناب اقای کامبیز دیرباز
کامبیز دیرباز
بازیگر سینما و تلویزیون

تبلیغات پکیج اینستاگرام

تبلیغات ساعتی اینستاگرام یا تبلیغات کمپین اینستاگرام از متداول ترین روش های تبلیغات در اینستاگرام هست .در این روش، عکس یا ویدئو شما همراه با متن آن، در صفحات اینستاگرامی منتخب اینستاسنتر به مدت ۲۴ ساعت نمایش داده می شود . از این روش تبلیغات اینستاگرام بیشتر برای اطلاع رسانی و اجرای کمپین های اینستاگرامی استفاده میشود. محاسبه هزینه این نوع تبلیغات اینستاگرام بر اساس بودجه شما محاسبه میگردد . اینستاسنتر با دسترسی مجموعا بیش از ۱۰ میلیون فالوئر فعال و با کیفیت بستری فوق العاده برای تبلیغات پر بازده را فراهم کرده است

تبلیغات در اینستاگرام
مشاوره رایگاناطلاعات بیشتر

تبلیغات استوری اینستاگرام

آیا میدانستید بیش از ۸۰% کاربران اینستاگرام ابتدا استوری های خودشون رو چک میکنند سپس به سراغ پست های فید میروند؟! تبلیغ استوری اینستاگرام به شما این امکان را میدهد تا تصاویر و ویدئو های شما در استوری پیج های پربیننده و منتخب اینستاسنتر به نمایش گذاشته شود . این روش بر اساس تعداد بازدید درخواستی شما خواهد بود . محاسبه هزینه این نوع تبلیغ نیز بر اسا بودجه و درخواست شما خواهد بود . همینطور امکان لینک کردن پیج و وبسایت هم در این روش قرار دارد

تبلیغات استوری اینستاگرام
مشاوره رایگاناطلاعات بیشتر

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام

تبلیغات به روش اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام به افزایش آگاهی کاربران (Awarness) از محصولات , خدمات و مهمتر از همه برند شما کمک ویژه ای میکند . بازاریابی توسط افراد تاثیرگذار (Influencer Marketing) میتواند در مطرح شدن یک برند تاثیر فوق العاده زیادی داشته باشد. اینفلوئنسر ها در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارند , این افراد به این اشخاص علاقه دارند به صورت جدی آنهارا دنبال میکنند . اینفلوئنسر ها میتوانند با یک معرفی و تبلیغ خوب از محصولات , خدمات و به ویژه برند شما تاثیر بسیار زیادی را در تصمیم دنبال کنندگان خود بگذارند . اینستاسنتر با سابقه چندین ساله خود در تبلیغات اینستاگرام امکان دسترسی به محبوبترین اینفلوئنسر های اینستاگرام را فراهم نموده است .

اینفلوئنسر مارکتینگ
مشاوره رایگاناطلاعات بیشتر + برخی از اینفلوئنسر ها

چطور یک کمپین تلیغات اینستاگرام موثر ایجاد کنیم؟

اینستاگرام , پر طرفدار ترین شبکه اجتماعی کشور با امکانات و قابلیت هایی که دارد , هدف اصلی خودش رو راحتی , جذب و نگهداری کاربران خودش قرار داده . به همین خاطر در این شبکه خبری از تبلیغات آذار دهنده نیست و تبلیغات نیز مانند پست ها و استوری های معمولی نمایش داده میشوند , به همین دلیل  اثر گذاری تبلیغات در اینستاگرام بسیار بیشتر از شبکه‌های دیگر است. بر اساس تحقیقات Forrester Reasrchh Inc هر پست تبلیغاتی اینستاگرام ۵۸ برابر بیشتر از پست تبلیغاتی فیسبوک و ۱۲۰ برابر بیشتر از پست های تبلیغاتی در توییتر توجه و اثر پذیری دارد . اما چطور میتوانیم یک کمپین تبلیغات اینستاگرام موثر ایجاد کنیم؟

هدفتان از تبلیغات در اینستاگرام را مشخص کنید

ابتدا باید هدفتان از تبلیغات در اینستاگرام را به طور دقیق مشخص کنید .هدف شما‌ از تبلیغات در اینستاگرام چیست؟ هدفتان افزایش ترافیک وبسایتتان هست؟ یا در پی افزایش فالوئر پیج خود هستید ؟ شاید به دنبال تبلیغ محصولات و خدمات خود باشید و شاید هم در پی معرفی برند خود باشید . هر کدام از این اهداف روش مختلفی برای ایجاد کمپین و تبلیغات در اینستاگرام دارد

مخاطبانتان را دقیقا مشخص کنید

حالا که هدفتان مشخصی شد باید مخاطبانتان مشخصی کنید . شما باید بدانید که دقیقا مخاطبان شما چه کسانی هستند , بیشتر در کدام مناطق زندگی میکنند , حدودا در چه رده سنی هستند , به چه فعالیت هایی علاقه منددند , حدودا در چه ساعاتی از روز به اینستاگرام سر میزندد و… . تمام تلاش شما برای ایجاد کمپین اینستاگرام (با هر هدفی) این است که پیامی را به کاربران نشان دهید , حال اگر ندانید قصد دارید به چه افرادی این پیام را برسانید ماهیت کل تبلیغات زیر سوال میرود

پیج های مناسب رو پیدا کنید

خب حالا زمان آن رسیده که یکی از مهمترین مراحل تبلیغات اینستاگرام رو انجام بدید , یافتن پیج های مناسب برای تبلیغات . برای پیدا کردن پیج های مناسب باید معیار هایی رو در نظر بگیرید : موضوع تبلیغ شما با موضوع پیج و دنبال کنندگان آن مرتبط و نزدیک باشد . برای مثال یک کمپین تبلیغات اینستاگرام برای فروش ساعت در پیج های آشپزی کاربرد و بازدهی ندارد , زیرا دنبال کنندگان آن پیج به این موضوع علاقه ای ندارند . مورد بعدی تعداد فالوئر های آن پیج است , توجه داشته باشید که هرچقدر تعداد فالوئر های یک پیج بالاتر باشد به معنای با کیفیت تر بودن آن پیج نیست , باید مطمئن شوید که فالوئر های آن پیج واقعی باشند , یک روش خیلی خوب برای اطلاع از کیفیت پیج های اینستاگرام نرخ مشغولیت یا (Engagement Ratio) است که در این لینک به طور مفصل اون رو توضیح داده ایم

مذاکره کنید

حالا که پیج های مورد هدف خودتون رو پیدا کردید زمان مذاکره فرا رسیده ! میتوانید از تریغ پیام دایرکت یا شماره تلفن و لینک تلگرام پیج ها با مدیر آن پیج تماس برقرار کنید . به یاد داشته باشید همیشه در حین مذاکره این سوالهارو بپرسید: پست تبلیغی شما در چه روز و چه ساعتی و برای چه مدت در این پیج‌ قرار داده می‌شود ؟ در صورتی که قصد دارید در تبلیغ خود لینک وبسایت یا تلگرام خود را معرفی کنید , آیا صاحب پیج لینک شمارا در مدت زمان تبلیغ در Bio قرار میدهد؟
و در انتها باید از صاحب این پیج درخواست کنید قبل از حذف پست شما یک اسکرین شات از آخرین وضعیت بازدید آن پست برای شما ارسال کند.

مراقب باشید!

اگر تصویر برند و دید عمومی برندتان برای شما مهم است ، از تبلیغات در هر پیجی خودداری کنید. تبلیغ در پیج هایی که صرفا فالوئر های زیادی دارند اما با حیطه کاری شما مرتبط نیستند میتواند به برند شما ضربه بدی وارد کند . پس مراقب باشید !

محتوای خوب تولید کنید

محتوا آتش است و شبکه های اجتماعی بنزین ! مهمترین عامل موفقیت یک کمپین تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی محتوای ارائه شده در آن کمپین است.در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام روزانه میلیون ها پست منتشر میشود , این محتوای خوب است که میتواند پست شمارا در بین میلیون ها پست دیگر مورد توجه کاربران قرار دهد. برای تولید محتوای تیبلیغاتی در اینستاگرام میتوانید از روش های محتلفی استفاده کنید . میتوانید تولید محتوا را به صاحب پیج واگذار کنید . در صورتی که پیج مورد هدف پیج شخصی میباشد (اینفلوئنسر ) حتما پیشنهاد میشود که محتوای تولیدی را به خود شخص واگذار کنید . روش دیگر تولید محتوا این است که خودتان , همکار یا کارمندتان محتوا را تولید کند . تنها در دو صورت این کار را خودتان انجام دهید : ۱- محدود بودن منابع مالی و زمان , ۲ - تخصص کافی در علم تبلیغ نویسی و تولید محتوا.یک روش دیگر برای تولید محتوا این است که پروژه تولید محتوا را برون سپاری کنید . فریلنسر های زیادی وجود دارند که این کار را انجام میدهند . اما شدیدا توصیه میکنیم که ابتدا از تخصص و تجربه آنها در این امر مطمئن شوید .

نتایج را بررسی کنید

حتما نتایج بدست آمده از تبلیغاتی که انجام داده اید را بررسی و آرشیو کنید . این نتایج فوق العاده برای کمپین های بعدی شما مفید هستند . پیشنهاد میکنیم یک نرخ بازگشت سرمایه برای خود تعریف کنید . آموزش محاسبه نرخ بازگشت سرمایه را در این لینک میتوانید مشاهده کنید

درخواست تبلیغات اینستاگرام و مشاوره رایگان

برای مشاوره رایگان در خصوص طراحی و انتشار کمپین ها و تبلیغات اینستاگرامی , قیمت ها و راهکارهای تبلیغات اینستاگرام با ما در تماس باشید

همین حالا با ما تماس بگیرید

تهران , نیاوران , تنگستان ۴ , پلاک ۴ , واحد ۴
(مراجعه تنها با هماهنگی قبلی امکان پذیر است)
تلفن تماس ۹ صبح الی ۶ عصر : ۰۲۱۲۸۴۲۷۱۳۱ داخلی دو
پیامک ۲۴ ساعته : ۰۹۱۲۰۷۸۴۴۵۷
تلگرام @rezarafeie

ما با شما تماس میگیریم

تیم اینستاسنتر با سابقه و تجربه چندین ساله در حوزه های امنیت اینستاگرام , تبلیغات و بازاریابی اینستاگرام و گسترش و محبوبیت فردی و کسب و کار از طریق اینستاگرام ; آماده همکاری در زمینه های مدیریت کامل صفحات اینستاگرام شما, توسعه , آموزش و مشاوره و... میباشد